Söndag, nice ^

Testade ett nytt recept på islatte, eller vad man nu ska kalla det. Ganska gott faktiskt. Vaniljglass m.m. i istället för bara mjölk. Nån som vill ha recepta så fråga:)

Har varit i stan me Malin typ hela dagen. Väldigt trevlig dag. Vi Columbus har upptäckt både nya platser och nya ord. Vi tog även en titt in på något som jag inte minns hur det stavas men lät som "Kom hit o ge mig tång", fast på japanska. Det var oxå en upplevelse :P. Jag funderar allvarligt på att hyra ett rum där på avalon en dag i sommar o ta ett dopp inför hela Götet. Nån som e på? Kostar bara nåra tusenlappa ^. .

Nu har det visst blivit storm ute, så mina planer om att bada skippar jag.

Puss/N


Kommentarer
Postat av: Fille

Jag är heelt på ett dopp i Avalons pool...Kanske kan få nått stipendie?^^

2008-06-08 @ 19:03:58
Postat av: Natta

Haha, va bra. Vi kan ju se om det finns nåt ;)

2008-06-08 @ 19:04:54
Postat av: Cicci

Natta, missbruka inte ordet storm. ^^

2008-06-08 @ 20:57:44
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0