Hurtiga jag = Springa

Hej allihopa! ;)

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men det var ju så fint väder (vilket är ovanligt, fast det ska ju tydligen bli 30 grader varmt på torsdag. Yihoo! :D), så jag var bara tvungen att vara ute. Igår var jag med Olivia. Vi satt ute och fikade, och myste i solskenet. Det blir så tråkigt nu när alla åker iväg. Malin är bortrest, Nathalie har åkt nu, Anna åker imorgon =( och Olivia åker iväg på torsdag. Tur i alla fall att Edit kommer hem nu i helgen. Då slipper jag också blogga själv! ;P Som ni vet så ska jag ju inte resa förrän i augusti; till Mallorca. Jag längtar verkligen! Särskilt som det inte är så bra väder här heller.

Idag har jag varit i Allum. (Rea nu ifall ni vill veta!!) Jag köpte en pocketbok. (Systrar i jeans - Fjärde sommaren. Den sista boken i serien. :P) Jag och min syster gick runt och kollade i alla affärer. Mysigt! =)

Snart ska jag ut och springa, en annan väg idag istället för den gamla vanliga. Jag måste också läsa en bok som jag har påbörjat. Den heter Flickan från ovan och är skriven av Alice Sebold. Jag måste bara tipsa om den, hur bra bok som helst! Handlar om sorg och om saknad, men också om livet från den ljusa sidan. - En fjortonårig flicka blev våldtagen och mördad. Nu sitter hon uppe i sin himmel, och tittar ner på sina nära och kära på jorden. Hon kan önska vad hon vill, och sedan få det. Hon kan önska vad hon vill, utom en enda sak. Att få sitt liv tillbaka...

Vi hörs snart igen!

Pussar och kramar / Sandra
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0