Underbart!

Äntligen, äntligen!
Nu bryter jag trenden Nathalie... Bara du som har skrivit denna helg, men med en anledning; jag och Sandra har varit bortresta under helgen :) Då är det bra att ha någon som går att lita på och som underhåller bloggen!

Som ni nu redan läst har vi äntligen sommarlov. Vi var vid havet i onsdags och på triumfglss i torsdags.
Jag åkte med min familj på studentfirande i Helsingborg och Hässleholm. Det var trevligt, och fan vad fort tiden går! Fan, snart är det ju vi som står där, 90:orna i mellan men sedan är det vi 91:or! Vid halv ett tiden på natten åkte vi vidare ner till Blekinge där vi skulle sova hos goda vänner :) Mycket trevligt! På fredagen fick vi kolla på när Vicke 10 år spelade fotbollsmatch och oj vad insatt jag var i matchen, jag skrek nog högst av alla :P På lördagen åkte vi ut med deras motorbåt till deras sommarstuga där vi solade spelade minitennis ( Jag förlorade precis hela tiden!) och badade :) Mys! Och idag körde jag hela vägen hem, fast vi stannade till hos farmor och fikade.

Nu är jag påväg ut för en joggingtur med Belinda, skönt att få komma ut och röra lite på sig, har inte ätit världens nyttigaste kost i helgen :P Men vad fanken det är ju enna sommarlov :D

Puss/ E ( lägger upp lite bilder i från veckan som varit :) )

Vickes fotbollsmatchVickes fotbollsmatch
Hunden& Jag vid havet

Kommentarer
Postat av: Natta

Du får lära dig att vända på bilderna ;P

2008-06-09 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0