Tack

Hej vänner :)
Hur är första tiden på sommarlovet för er? Hoppas den är bra, trots det lite ostadiga vädret.
Idag blev det jobb igen för mig. 9 timmar jobbade jag. Man får egentligen bara jobba 8 timmar.. Det var segt må jag säga. Väntade på att min mosters möte skulle ta slut, så att jag kunde åka hem med henne. Det var bara det att det tog en timme mer än väntat. Så där satt jag helt ensam.. Förlåt mig för det, men hade ipod med till jobbet idag. Det bör man inte ha. Det ses som att det är osocialt eller nåt sånt. Men annars blir jag ju galen,galen,galen! Ingen radio o ingen arbetskamrat under 40 år. Hum.

Imorgon sätter jag igång på allvar! Vegetarian e det som gäller. Nu ska inget/ingen få stoppa mig! Så det så.
Tack Cicci för att du hjälper mig så mycket. Nu vet jag mycket mer om vad jag ska ersätta köttet med och vad kroppen behöver. Suger åt mig som en svamp av de recept du lägger upp på din blogg oxå :)
Du är en ängel<3

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Bra att jag kan hjälpa. ;) Du bör definitivt göra ägghummusen! Speciellt eftersom du ville ha något att ha på mackan! Och man kan ha det som sås, dipp och det mesta helt enkelt.

Lycka till. <3

Och det kan vara lite jobbitg och svårt i början, men det ordnar sig. Men tänk på att du inte behöver sluta med köttet över en dag bara sådär, det är okej att låta det ta lite tid. :)

2008-06-17 @ 21:35:34
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0