Söndag :D Ta till er av bussgrejen!

Tjenamors!
Jag ska alldeles strax gå o lägga mig. Är helt slut!

Dagen började med en trip in till stan, där jag träffade Tina den fina ;)<3 Vi gick runt o kollade massa affärer. Jag skulle ha ett par jeans, men det finns inga.. Antingen är dom för breda, höga i midjan eller dyra. Jag borde kanske äta upp mig lite, men det vill jag ju inte heller.. Tina däremot skulle ha en present till Jessica som fyller år idag. Grattis!
Tillslut hittade hon en söt tröja och ett halsband, så de blev bra. Då kunde vi äntligen slappna av lite o gå o fika på condeco. Dom e ändå ganska bra! Efter mys där, med många ego bilder, stack vi hemmåt. Haha, hon tog kort på varenda liten sak typ, med sin nya kamera hon var så stolt över x)

Tro det eller ej, men jag jobbade idag med -.-
Är det meningen med mitt liv? Det känns så just nu :D (inte så glad).
O vet ni vad? Blå express är ändrad helt o hållet ju.. Det har jag lärt mig den här veckan! En dag när jag skulle hem från jobbet insåg jag att hållplatsen var flyttad till Drottningtorget, vilket gjorde att jag missade en buss som inte fanns, som jag sprungit till. Idag när jag skulle hoppa av utanför Nordstan för att ta 16 bussen till mitt andra jobb, stannade inte bussen där längre!!! Den körde ut på motorvägen mot kungsbacka :S Usch, det är ju mardrömmen. Det blir ju ännu värre när man sitter där helt själv dessutom. Då har man ingen att diskutera med! Som tur var stannade den iaf vid Järntorget, så jag fick springa till en spårvagn som gick tillbaks till centralstationen och fick sen gå för att vänta på nästa 16 buss.. Åhhh! Träffade Christoffer, arbetskamraten på vägen o snackade lite iaf :) Som synd var så hade han redan jobbat, så jag fick gö de själv. Sånt e livet!

Gonatt /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0