Sommarlov ^^

Jaa, nu är det äntligen här! ;) Jag pratar förstås om sommarlovet. Gud, vad härligt!! Kan knappt fatta att det är sant. Men jag och tjejerna har ju som sagt redan börjat fira. Igår var vi vid havet och solade. Jag badade inte, eftersom jag fortfarande är lite förkyld. Och idag var vi och käkade glass på Triumfglass, goodiee!! ;) <3

Jag hade också gitarr -och sånguppträdande igår. Det gick rätt så bra, trots min hesa stämma. :S Hehe. Jaa, min vecka har alltså varit fullproppad med roliga saker. I tisdags var jag med Anna. Vi låg ute på en filt på min gräsmatta och flummade. ;D Grannarna undrade nog var det var som var så roligt. But they never got to know. Hehe ;)


You make me smile
You understand me
I can tell you anything
You still understand

You are always there
Now I know that's true
I have known you a long time
And you are still here
Here, in my life

You mean so much to me
You are my bestfriend!
<33

Pusspuss också till alla er där ute!

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Olivia

snart måste vi träffas, sandra :) puss från olivia!

2008-06-06 @ 19:52:48
Postat av: Anna

Haha! Kul var det! <3 hoppas att du hade en bra strand dag!

2008-06-07 @ 18:05:58
Postat av: Sandra

Jaadå, Anna. En jättehärlig dag var det! ;) Och helgen har varit helt underbar. :D



Ja, vi måste ses snart igen, Olivia. :)



Pusspuss på er båda! <3

2008-06-09 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0