Skatås

Hej!

Idag har vi varit i Skatås med klassen på friluftsdag. Fast det var typ vi tre och fyra till som var med. Men det var i alla fall mysigt, låg och solade m.m.

Helgen har ju också varit lika fin, som ni alla vet. Guud vad härligt väder!! ;) Om hela sommaren blir så här varm så har vi ingenting att oroa oss över.

I helgen som kommer nu (efter skolavslutningen), så ska jag upp till Malins sommarstuga. Längtar som tusan! ;) Bara det blir fortsatt härligt väder! ;P

Ha det toppen så hörs vi snart!

Pusspuss/ Sandra

P.S. BWO var asbra, särskilt som Martin Rolinski är SÅ snygg! ;P Jag är säker på att Nathalie håller med mig. D.S.

Kommentarer
Postat av: Natta

Men Sandra då ;O

2008-06-02 @ 14:26:55
Postat av: Cecilia Heldmann

Jag skulle nog påstå att vi har väldigt väldigt mycket att oroa oss för om hela sommaren blir såhär varm... o.O

2008-06-02 @ 16:10:23
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0