Sjuk!

Hej, idag vaknade jag upp med feber och skit ont i halsen, fan...

Jag skulle ju träffa dig idag Nathalie, men nehe... Det är också bara fyra dagar kvar tills jag sitter på planet på väg mot Vietnam, måste erkänna att jag är skitnervös för detta. Men hur ska jag klara att sitta 13 timmar på planet och ha feber? Tänk om jag inte kan hänga med? Jag som har sett fram emot detta så länge nu, jag har inte varit sjuk någongång under 2008, och så blir jag sjuk fyra dagar innan vi åker! Typiskt...

Idag har jag ialla fall kollat upp lite klänningar som jag skulle vilja sy upp i Vietnam och laddat min Ipod full med nya låtar :) Så lite redo är jag ändå :) Jag har presic tagit en dusch och suttit i fotbad :) Ett tips om ni inte har något att göra eller om ni råkar vara sjuka :) Först fyllde jag upp varmt vatten i en bunke och hälde sedan i vanlig olivolja efter en stund tog jag upp fötterna och skrubbade dem, sedan fyllde jag upp nytt varmvatten i bunken och la i badkullor :) Nu doftar fötterna ljuvligt och lena är de också!

Nä nu ska jag drick upp mitt honungste och hjälpa min lillasyster med en frisyr som hon ska ha imorgon på sin skolavslutning, hon har nämligen inte slutat skolan än!

Ni får ha det finfint i det blåsiga vädret! Puss/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0