See you later

Imon bär det av! Nu har jag packat en hel del, men inte riktigt allt. Det blir mkt kläder för en hel vecka, speciellt eftersom man inte vet vilket väder det ska bli. Antagligen regn, ser det ut som. Ajsing.
Hoppas ni får en bra vecka, fastän jag inte kan vara här o blogga ;P Men mina kära vänner har pressen på sig att blogga minst en gång om dagen! Så besök sidan lika mkt som vanligt vettja :D

Hittade lite gamla saker i min låda. Saker från konfalägret och gamla skolgrejor. Fatsnade för gamla lovsånger som jag fortfarande kunde. Chockerande! Ibland finns minnet där. Jag hittade även gamla dikter från 4-5an. Gu va kul vissa var! Alla i klassen hade skrivit varsin dikt, bättre eller sämre. Den sötaste var nog Filles.. Haha. Gulligt värre.

Jag kommer sakna er människor. Vissa träffar jag inte på flera veckor, men hör av mig när jag e hemma igen!
Ha de gött o lev livet! Acceptera det du inte kan göra något åt, och utveckla det du kan. Inse skillnaden mellan dessa!

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, min dikt då? :P

2008-06-30 @ 23:54:19
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0