Packa+ Sjuk

Hej alla!
Fan vad sur jag är, fortfarande sjuk och det blir ju inte bättre... Nu är jag så hes att ja inte kan prata, jag har feber och sprängande huvudvärk! Och dessutom åker jag i övermorgon! Hoppas att jag blir lite kryare i alla fall.


Jag tryckte i alla fall i mig lite medicin igår och gick på min lilla systers skolavslutnning, hon slutade 5:an, ja hon växer...
Senare på dagen skulle hon på "avskednings" disco ( lite roligt eftersom alla i deras klass kommer att flytta till samma högstadie) när hon kom hem ifrån discot runt halv 12 var hon kär... så sött så! Hon och hennes kompisar hade lekt ryska- posten och hon hade blivit pussad av en kille 4 gånger och nu var hon dödskär i denna killen.

Idag, en dag som alla andra, varit inne och nerbäddad i sängen. Jag var med pappa och handlade lite inför resan, typ mediciner, plåster ah sånna braochha grejor! Och nu har jag precis tittat på två avsnitt av Girlicious. Och om jag orkar ska jag åka in till Liseberg och lyssna på Salem Al Fakir :) Men bara om jag orkar, men jag vill ju inte missa honom! 

Btw imorgon är det fredag den 13, jädrans tur att jag inte skall upp i luften då! 

Nä nu ska jag pallra mig upp ifrån sängen och ta något att dricka. Ha det bra! Puss/ E       

Kommentarer
Postat av: Natta

Stackars dig :( Usch, så himla typiskt!

Men gu va gulligt me din syrra^^ hihi.

puss!

2008-06-12 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0