Någon som förstår?

Är så trött på att människor så ofta går runt och är sura på andra, utan att berätta varför för personen.
Är så trött på att människor släpper starka kontakter, utan någon egentlig anledning.
Är inte du trött på att folk säger att de älskar dig och sedan nästan dag har "glömt" dig?

Som nu förstår jag inte vad f*n jag har gjort. Finns det någon anledning att vara arg, så säg till. Är det inte dumt att släppa taget? Varför förstöra och "glömma" något fint?

Är det någon här som förstår varför man lämnar något bra? För det händer ju så ofta för alla. Jag tycker det är så onödigt.
Right?

/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Hade jag vetat så hade inte våren sett ut som den gjort,

Vad har hänt gumman? <3

2008-06-18 @ 21:26:12
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0