Midsommar!

Glad midsommar gott folk!

Inte helt oväntat att vädret blev som det blev. Men det är ju tradition nu! Regn på midsommar, annars är det helt enkelt inte midsommar ;) Fast visst hade det varit gött o kunna va ute?

Jag skulle ha firat denna dag med pappa och syrrorna, men jag dissade dom kan man säga. Dom skulle ju för tusan ut med båten hela helgen! Fint väder? Nej. Istället har jag varit med mamma hos mormor o morfar o me moster. Det var trevligt :) Åt lite sill o sånt och drog sen till Gunnebo slott. Det var grymt mkt folk och lite jobbigt när alla sen skulle dra hem samtidigt, eftersom det började regna nåt enormt.. Fick några kul bilder där iaf^

Nu sitter jag hemma och funderar på.. Vet inte. Men jag kommer nog på nåt!
Ska förhoppningsvis träffa min fille sen. Annars blir de väldigt trök o ensamt här.. :/

Hoppas ni får en trevlig dag!
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0