Maha

Tjenare!
Bloggade inte igår, men hade verkligen inte tid.. Förlåt mig för det*

Det var fotboll igår som gällde. Sverige mot Spanien. 1-1 hela matchen igenom till sista minut, då spanien lägger ett mål till. :( Så typiskt! Hela Sverige skriker förtvivlat. Okej, kanske inte hela.

Jag och Tina stack in till Avenyn för att heja på vårt lag, tsm med resten av Göteborg. Det var knökat må jag säga!
Usch, ett tag fastnade vi i värsta massan av folk och kunde inte röra oss åt något håll. Vi två är ju väldigt korta dessutom, så vi typ trycktes ner och såg ingenting.. Var ju nästan som kön till Gothia disko och den är inget att rekomendera!
Tillslut tog vi oss ur det värsta och hittade hyfsade platser. Fick stå på tå genom hela matchen, så fick skitont i vaderna.
Tinas nya pojkvän Danne kom dit oxå och stog med oss. Så söta ihop :)
Det var bara en sak som störde mig så mycket så jag fick lust o slå ner en.. En utländsk kille som såg ut att vara i 30 års åldern följde efter oss vart vi än gick. Han släppte mig inte med blicken mer än två sekunder säkert under hela matchen!
Jag lovar, han rååglodde och log hela tiden. Usch usch usch, jag får rysningar. Det jävla flinet sitter fastklistrat. Varför är det alltid så här? Det börjar bli oroväckande.. Ser jag ut som en 30årig slampa? eh..
Tina och Danne stog o flabbade åt det och instämde att han såg mysko ut. När matchen var slut och vi begav oss därifrån, kände jag någon knacka mig på ryggen. Vände mig om och såg killens kompis. "Hej, min kompis vill gärna ha ditt nummer".  Han såg ut o va typ 35-40 år!! Hjälp enna. Glodde tillbaks o sa, nej glöm det! Fy vad Tina o Danne flabbade resten av kvällen.. haha, löjligt dessutom o skicka fram sin kompis. Maha.

Nej, nu ska jag ringa älskling o va me honom idag<3

Puss/N


Kommentarer
Postat av: Jennie

FYFAN!

VAd är det för fel på killar/MÄN här i samhället...



USchuschuschusch, jag blir illamående!

2008-06-15 @ 18:42:56
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kan jag säga? Hahahahaa...



Nää, seriöst, vad jobbigt!Hoppas han fattade att du inte var intresserad! ;P

2008-06-16 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0