Jönköping

Ja, då var man hemma ifrån Jönköping. Helgen har gått snabbt precis som vanligt, men denna veckan vill jag bara att skolan ska börja igen, för då har vi bara fyra dagar innan det är sommarlov! Helt sjukt!
Imorgon, måndag, ska klassen åka till Skatås, friluftsdag, så det blir jogging, fotboll, brännboll, vollyboll m.m. mysigt :)
På tisdag ska vi till skolan och få våra sista betyg och på onsdag är vi helt lediga :) Då ska jag och tjejerna åka till havet :) Och på torsdag har vi avslutning :) Jävlar vad gött det känns!

Helgen hos farmor i Jönköping har varit bra, var ,med familjen igår på typ rix FM festival, min syster var fylld av lycka när hon fick se Linda Bengtsing sjunga om alla sina förhållanden och den nya låten som handlar om att hon varit otrogen... patetiskt!

Ja nu är jag i alla fall hemma i Gôtet igen och jag ska packa upp, städa mitt rum sedan ska jag och en kompis ut och cykla, och kanske ta ett dopp i sjön.

Ha det helt underbart i solen! Puss/E


image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0