Hjälp (A)

Herrejösses vilken dag..
Är så himlans trött på sommarjobbet nu, det är verkligen tråkigt. Högst två dagar till säger jag bara..
Stressar ihjäl mig helt i onödan egentligen. Men det är ganska lätt att göra det när man får fem stora högar med papper som ska skickas hem till folk och sen mer och mer. Finns det tråkigare jobb? Ja, säkert. Men ändå!

Ni kanske undrar hur det går med mitt nya liv som vegetarian? Det är lite jobbigt om jag ska va ärlig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för mat. Testade cous cous med wokade grönsaker, bönor och lite kryddor och matlagnings youghurt. Det hade varit gott om det smakat nåt! :S Syrran tyckte om det, men det var ju jag skom skulle äta det.. Blir så trött på det här, orkar inte. Speciellt inte efter en heldag på jobbet. Vad är gott egentligen? Någon som har ett bra och enkelt recept? Skulle bli tacksam (A)

Gonatt/ Natta

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sök recept på Ica.se och kryssa i vegetarikst, då borde du hitta något som passar i alla fall. :)

2008-06-30 @ 20:24:52
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0