Grattis!

Idag var skolavslutning för er som slutade på storegård. Grattis till er som slutade 9an! :)
Det var kul att se och er låt var ju oxå sjukt bra ;) En stor applod till Erika och Clara som sjöng underbart! Och Fille såklart som spelade fint som vanligt^^.
Var glada, lev livet!

För att helt byta ämne, så blev det spruta för min del idag istället. Den gjorde ont som in i helvete....... My gosh.
1000 ggr värre än TBE vaccinet! Satt och tvingade mig själv att inte börja grina och mamma trodde jag skulle svimma. Haha, jag brukar inte va sån. Men det gjorde ont :'(

Sen stack jag hem till min kära Sandra (som inte bloggat nu på ett tag). Vi hade en hel del o snacka om, eftersom vi inte setts på en vecka. haha, snacka om att vara smått beroende av varandra o vana att ses ofta :) Men det var kul.
Hon har äntligen börjat lära mig spela gitarr på allvar. Det var mkt svårare än jag trodde! Slutade med huvudvärk.. Aja.
Hennes snälla mamma bjöd oss sen på glass, så vi stack ner till centrum o degade. :)

Nu ska jag ner o bada! Eller inte.. Önsketänkande.
Appropå vegsnacket, så har jag nu tre pers som stöttar mig :) Haha, tack tjejor<3 Skulle bli jättetacksam för lite tips o så oxå (A)
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad för tips? ^^

2008-06-13 @ 02:19:13
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Natta

Vad man kan äta o så (A)

2008-06-13 @ 11:34:48
Postat av: Sandra

Klart, stöttar dig till 100 procent vad du än gör, gumman. Det vet du! ;)

2008-06-16 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0