Glädje blandat med depp

FY FAN VA GÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommarjobb = SLUT. Sommarlov = Jippie!

På lördag åker jag till Bornholm och är där en vecka, så att ni vet det. Det ska tyvärr regna hela tiden och då är det verkligen ett dötrist ställe. Jaja, hoppas de blir bra ändå.

Men nu e jag depp :( Efter Bornholm kommer våra finska släktingar en vecka, då då kan jag knappast träffa nån. Visst ska det bli kul, det var två år sedan vi träffade dom :)
Problemet e ju att jag inte får träffa älsklingen på tre jävla veckor då. För efter det ska ju han iväg en vecka..
Hur ska man överleva detta? :( <33 Jävla danmark. Nej, förlåt.

Imon blir det Sandra dag iaf :D Vill ju träffa henne innan jag åker oxå! Så då kommer hon te mig. Dom har ju fixat en ny buss mellan oss, så där perfekt! Nu tar det 12 minuter istället för över en timme. Gött värre.

Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0