Fran Vietnam!

Hej!

Sitter nu i Vietnam i staden Hoi An och klockan ar 21:30! Jag har det helt underbart har och otroligt trevligt folk! Om ett ar kommer jag ta med mig alla mina vanner hit, for har finns att uppleva!
Idag har jag kort moppe hela dagen i denna trafik, ni skulle bara se! Pa en moppe kan det sitta en hel familj, mamma pappa och tva sma barn. Jag skjutsade mamma och pappa skjutasade Ester. Jag har ocksa varit ute och akt speedboat och sedan dykt ifran baten, jag sag massor av fina fiskar, det kanndes som att simma ner i ett akvarium!

Havet ar turkost och det kanns som om man har hoppat in i en bild nar man dyker ner i havet! Men iborjan tog varmen nastan knacken av oss, i solen vill jag inte veta var det ar men hittar man en skuggig plats kan det vara mellan 28- 35 grader. Jag har vant mig nu och jag alskar verkligen varmen!

Imorgon ar det sista dagen i Hoi An far oss, vi aker nattbuss imon och stannar i Natrang (tror jag att det hette) i tva natter, sedan aker vi tillbaka till Saigon dar vi sedan shoppar upp oss infor hemresan pa sondag.

Har inte fatt hemlangtan an men det kommer nog! Men jag saknar mina vanner enormt! men ser ocksa fram emot att fa ta med er till Vietnam snart!

Vi hors, nasta gang jag far tag pa en dator! Puss Edit och Vietnameserna
(jag ar mycket langre an vad dom ar!)


Kommentarer
Postat av: Natta

Det låter ju helt underbart! :)

Haha, va kul. längre än dom^^ maha. kanske ska flytta dit då?

Jag är lätt på nästa år (A)

Saknar dig!!!

2008-06-23 @ 18:09:31
Postat av: Sandra

Gud, vad härligt det låter. ;)Men nu får du allt ta och komma hem snart, vietnamesen. Saknar dig! <33

2008-06-24 @ 10:56:13
Postat av: bollyboll

EDIT!!!!!!!!!!!!!! jag saknar deh så mycket så att du inte kan ana det! det är verkligen hemskt!! vi ses snart :D ! <3<3<3<3<3<33<3<3

2008-06-25 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0