Första dagen...

Idag började sommarjobbet.
Jobbar på KY Akademin i receptionen. För er som inte vet det, så är det en vuxenskola, ungefär som en högskola men man får mer praktik och nästan säkert jobb efter utbildningen. Där sitter jag alltså och skickar ut alla brev om de som sökt till olika kurser kommit in eller ej. Det jobbiga är att det är typ flera hundra på varje kurs och jag ska på varje brev först dra några streck med bläck. Sen ta det och ett annat brev och vika. Sen stoppa i ett kuvert och klistra ihop.
Låter det kul? Det är vad jag gör i 8 timmar......... Får ont i hela kroppen och ser tillslut i kors. Det är tråkigt, så det är tur att jag får lön :D

Vet ni vad jag har gjort ikväll? (A) Joggat! Just det. Väldigt långt för att vara mig dessutom. Ser redan framsteg, yeey^^

Just det, grillfesten som du (Sandra) nämnde.. Ja, hur går det med den? Får vänta lite tills inte alla e på semester längre :P Men jag har lovat dig, så det blir av :)

Vad gör man nu? Degar tv.
Puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0