Flyttat

Jasså, nu har även vår blogg flyttats. Menmen det är ju samma address till vår hemsida ändå.

Idag kom min kära storasyster hem från Irland. Det känns lite konstigt, eftersom hon har varit borta ett helt år nu. Hon var Au pair där i en jättebra familj, så jag förstår att hon kommer sakna dom extremt mycket. Det e klart kul att hon e hemma:) Den enda och stora nackdelen är att jag inte längre får ha eget rum. Nu måste jag än en gång dela rum med henne.. Usch fy o blä. Det enda ställe man kan vara ensam på är toaletten. Och hur kul är det? Jag kommer bli halvt galen av att aldrig kunna vara ensam. Menmen, vad gör man? Som sagt kul att hon e hemma iaf. :)

Snart ska ja kanske ner o bada me fille. Får se när han hör av sig..

Puss/N

Kommentarer
Postat av: MittlivVackertRosa.blogg.se

Skulle Fille frivilligt bada innan det är Augusti å typ 25 grader i vattnet? :O xD

2008-06-08 @ 15:12:05
URL: http://MittlivVackertRosa
Postat av: Natta

Haha, neh.. Men med lite tvång går allt ;)

2008-06-08 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0