Fläder o vegetariskt

Hej gott folk :)
Sitter hemma hos fille o bloggar lite, medan han äter. Den skitungen (älsklingen) har varit vid havet hela dan o fått sig en fin bränna, när jag själv har fått va inne o städa på banken halva dan :O Aja, sånt e livet. Lyckats få lite färg ändå: över halva kroppen = Bra Nathalie!

Igår va jag o Erika nere vid sjön o mös i solen. Kunde tyvärr inte bada eftersom ja fortfarande e så förkyld. Men kunde iallafall bada fötterna^^. Fick även smaka på flädersaft för första gången i mitt liv igår! Jag vet, jag e efter. Det var faktiskt gott :) Sen testade jag lite mojs på Erika o då gav hon mig jobbet o fixa henne till balen imon. Hehe, hoppas de blir lika fint då :)

Testade nån vegetarisk rätt idag (fick ääntligen mamma att testa nåt sånt), Tyvärr blev de inge vidare, så nån mer gång får man la glömma.. -.-

Imon blir de deg i skatås me klassen. Deg för mig o Sandra, eftersom vi e sjuka xD
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad gjorde du för mat då?

2008-06-01 @ 21:47:04
URL: http://lifeofcicci.blogg.se
Postat av: Natta

Typ kikärts biffar.. = Sådär.

2008-06-08 @ 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0