Fin :)

Så bar dom iväg mot balen, my friends :) Herregud, det var ett helt år sedan jag var på min bal.. Vad tiden går fort! Hinner knappt med. Det var en bra kväll det minns jag. Ett band som spelade simple plan låtar bla. ^^ Älska Simple Plan<3 Vad är väl en bal på slottet? ;) För det var precis vad det var. Antar att dom får va på samma ställe i år, hoppas det iaf, för det e jättefint där.

Det tog nästan två timmar att fixa Erika. Men det var det värt, för hon blev verkligen jättefiin! Jättekul o kunna hjälpa till. Fin flicka <3

Sitter nu o kollar på lite bilder från förra året. Känns konstigt o lite deppigt. Det har hänt nåt enormt mkt o livet ser inte likadant ut idag. Både + och - för det. Fast hur skulle det se ut om man trampade på samma ruta hela tiden? Precis, hemskt tråkigt. Den största förändringen har ju självklart varit den nya skolan o alla nya människor o alla människor som inte längre finns. Jag vill bara säga tack till er tjejor Edit o Sandra, för att ni finns i mitt liv. Hade inte klarat allt utan er. Vi har bara känt varandra i ett år (än så länge), men det känns så mkt mer än så. Vi har klarat både roliga och heljobbiga stunder ihop och det är jag jätteglad för <3. Tack darlings.
Gamla bilder jag hittade:

               
Gamla klassen                På skolavslutningen

Kommentarer
Postat av: Erika

Tusen Tack igen!!!

2008-06-04 @ 12:00:35
URL: http://MittlivVackertRosa.blogg.se
Postat av: Anna

Natta!

Åh, skolavslutningen förra året!

hallelujah.

Vi gick fan i samma klass extremt länge , det är ändå knas :s

puss !

2008-06-10 @ 20:05:43
Postat av: Natta

Himla länge ja, 10 år :P

2008-06-10 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0