En simpel plan

Go kväll :)
Det blev en ganska deg kväll faktiskt. Skulle precis springa till bussen för att åka o jobba när mamma plötsligt kom på att banken var stängd just ikväll. Suck* Då var det bara att knalla in igen o inte ha nåt att göra..
Som tur va träffade jag Erika senare nu på kvällen iaf :) Vi stack ner o badade (Wow, Andra gången i år). Badade vid den så kallade stenen. Har nog bara badat där en gång tidigare i hela mitt liv. Tror det var med Cicci för en herrans massa år sedan. Tror det var där hon försökte lära klumpiga mig att simma fjärilsim (vilket jag tror att hon nu påstår att hon aldrig kunnat ^o) ). Jag tror mycket idag, ni får ursäkta mig.

Sen stack vi hem till mig. Lyssnade på Simple plans nya skiva och flummade lite. Tog lite bilder som jag inte vågar lägga upp, för att ni skulle tro att jag e dum i huvet. Om ni inte redan tror det alltså :P



Simple plan<3     Snälla kom till Sverige? (A)
Hett låttips: I can wait forever

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo snälla, dom va så najs ^^ Sötnöt<3

2008-06-06 @ 18:01:47
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0