Bion

Hello alla läsare!

Hur har ni det därute? Själv har jag det väl ganska bra, men känner mig lite deppig. Beror kanske på vädret. Suck... Men, men, tänkte berätta lite om filmen igår. ;P Den fick mig i alla fall på bättre humör, och att se den med Anna gjorde det ju inte precis sämre. :D Jag tänker inte avslöja något ur handlingen, med hänsyn till alla som tänker se denna enormt roliga film. Däremot tänker jag sätta lite betyg på den:

Genrer:

Humor: 5 - Många träffande kommentarer och händelser.

Kärlek: 4 - Visst fanns det kärlek. <3

Spänning: 1 - Jaa, spännande för de som vill veta hur det går om man blir kär. ;)

Rekvisita:

Kläder:
5 - Oooj, ooj, ooj. Vilka kläder, underbart! ;)

Skådespeleri:

Repliker:
5 - De flesta hur roliga som helst!

Tid: 4 - Jag älskar långa filmer som man aldrig tröttnar på. Detta var precis en sådan film, och höll på i ungefär 2, 5 h.

Övrigt: Sex and the city -filmen passar alla modemedvetna tonårstjejer med framtidsdrömmar. Slå er ner i den bekväma stolen i biosalongen, och låt drömmarna ta er till staden som aldrig sover; New York! (Själv älskar jag USA.)

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0