Tack för en underbar dag

Tjaa!
Kom nyss hem från staden. Har vart en helt jättebra dag! En av de bästa denna sommaren :) (kanske för att det inte vart så många bra..) Men hursomhellst. Började dagen med att min älskling kom hem till mig. Hjälpte mig att baka brownies^^ Supergoa blev dom! Va väl för att han hjälpte till ;) Älskar dig<33
Sedan kom finnarna hem till oss på fika, osså drog vi ut en sväng me hunden innan vi tog bilen in till Liseberg.
Drog mest runt där för o känna stämningen, men åkte nåra grejor ändå. Fick tillslut me mig Mia till Balder, som hon hela tiden vägrat :D Sen: "De var vist int så farligt".
De vuxna dansade till Arvingarna. Haha, jag tyckte bara att alla såg rejält packade ut, men tydligen skulle man dansa så xS Fattar nada..

Efter lisse drog vi till avenyn o gick där lite. Var ju blå himmel o gött väder för en gångs skull :) Tog varsin glass o satte oss på nåra bänkar. Det var verkligen en kul och trevlig kväll. Gillar dom tjejorna starkt. Fastän Mia inte kan sluta snacka xD Hon bad mig ta med öronproppar till Smögen imon om jag blir trött på hennes tjat .. Men int det int, de e ba kul :) Dessutom e jag van vid folk som pratar mkt. Nämner inga namn HOST*

Nu ska jag sova snart, efter min kopp te ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smeten var ju också supergod^^ De gjorde vi bra honey <3 =)

2008-07-11 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0