Han fann henne, kärleken!

REGN!? :O
Mina o Sandras planer för gårdagen: Dra till Landvettersjön o ligga o sola o bada.
Ändrade planer: Bada 10 minuter, sen springa upp o byta om eftersom åskan kom. Sen cykla hem i ösregnet..
DÅ kändes det verkligen som Svensk sommar xD

Vi åkte in till vårt favvoställe den här sommaren : Liseberg. Kollade på Ola o Perelli, som va helt okej enligt mig.
Det bästa av allt var väl ändå slutet. Ola fann äntligen sin Nathalie! Kärlek vid första ögonkastet. Han har sökt över hela Sverige för o hitta mig och så glad han blev. Världens leende. Du vet; Do you feel like I feel, Nathalie?
Haha nej, kanske inte riktigt så. Skoja ba.


Vad händer idag? Bra fråga. Första dagen som jag, Sandra o Edit ska ses alla tre. Men va tusan ska vi gö? x) DÅlig fantasi har vi idag.. jaja, hittar väl på nåt som alltid :)

Puss o hej salladsbuffé.
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Erika

Puss och hej salladsbuffé???? xD

2008-07-29 @ 21:35:22
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Klart Ola vill ha dig!!



Du vet dom där snubbarna EMD vill ju ha mig :)

"Jennie let me love you"



But I wont let them ;D

2008-07-30 @ 17:35:02
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0