happy buppy

Hur mår du?
Jag är glad :D Vilken bra dag. Aj fan, det rimmade ju inte.. Man kan inte äga på allt ;)
Solen sken inte denna dag, men det är la så det ska va nu för tiden?
Det blev en trip till staden med Erika, där vi fick köpt presenter till våra föräldrar som fyller år snart. Vadå, är det dumt att ge min pappa ett skohorn?
Sen har vi även varit duktiga o gått en rask promenad. Det är faktiskt ganska bra träning det med.
Sen blev vi segdeg, men ställde oss ändåo bakade nyttigt bröd som vi sedan åt. Nice :)

Längtar till imon! För då ska jag träffa EDIT! :D:D Såå glad är jag för det. Det känns konstigt o inte ha träffat den extremt goa flickan på nästan 6 veckor, när jag e van o träffa henne i princip varje dag.. Sakna sakna sakna. <3

Puss o kram mina vänner /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0