Eros och Bon Jovi

Hej kära läsare, kära vänner.
Har inte bloggat på ett tag, men har ju faktiskt inte varit hemma på typ hela veckan.
För vi har varit ute me båten från onsdag till fredag o sen även över dan på lördag. Det har helt klart varit underbart :D
Ska jag va ärlig, så har det för mig iaf varit den bästa veckan på det här sommarlovet. Jag, pappa, lillsyrran Bella o Fille stack iväg uppåt och vår första destination blev Mollösund. Det är riktigt fint o mysigt där :) Dock förstördes det mysiga lite grann av att jag har en pappa som tror sig vara 17 år eller nåt.. Tar verkligen inget ansvar den mannen ibland, o spela hög musik (eros o Bon jovi) i den lugna hamnen e inga problem för honom. Ja, allmänt pinsam. :P
Sen stack vi vidare upp till Gullholmen. Så gulligt ^^ Vi har alltså åkt en hel del båt, vilket är härligt. Det bästa av allt har ändå varit att tillbringa typ 4 dygn tsm me sötnosen <3 Älskar dig Filip!
Åkte me Honom o hans familj ut me deras båt igår :) De va oxå jättehärligt o trevligt! Tack för en helbra vecka.
           

      Några bilder från båtturen <3
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad bra att du har haft det kul :)



Det var synd att det inte funkade att du skulle va med i fredags. Skulle vart kul med dig där. <3

2008-07-27 @ 20:18:16
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: Erika

Härliga bilder!

2008-07-27 @ 22:55:06
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Fille

Tack desamma för en supervecka honey, undertbart härligt =) <333

2008-07-27 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0