Mirakel

Ett mirakel har skett! Kasper (min hund) har gått en hel promenad! :O Det har han inte gjort på iaf 3-4 år.. Han segar ju som tusan och stannar efter två steg hela tiden i vanliga fall. Ja, ni vet ju som har vart ute med honom. ;P
Nu tillomed sprang jag med honom. Mirakel spektakel :D Nu e ja stolt över vovven min*

Förlåt Jennie om du tog illa upp för det jag skrev, gör inte det. Vänner för alltid? (A) Trivs jättebra me dig och är så enormt glad att vi hittade varandra. Förlåt?

 För att du är en äkta vän som betyder så extremt mycket. Du gör mig alltid glad<3
Och jag menar: Hur många skämtar om ostbågeätande människor i garderoben, bland det första dom gör när dom pratar med varandra? x) Och dansar tryckare på avslutningen? hehe. <3

Puss/Natta


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi, jag ska göra en såndär ställning att sätta på Kaspers huvud och sen hänga en köttbulle i den framför nosen på han. xD

2008-07-07 @ 22:04:43
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gud gumman, förlåt om jag gjorde dig rädd på nåt sätt...



Jag är inte sur, och blir inte så lätt sur heller direkt :)



OMG. Kasper på promenad, jag tror jag får en hjärtattack :O

2008-07-08 @ 13:24:20
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0