Sverige is the shiet.

Hejsan hopp!
Nu är jag hemma i svennelandet igen. Har lust o slå ihjäl himlen, går det? :@ Det regnade varje dag innan jag stack. När jag var borta var det högsommar. Samma dag jag kommer hem igen, är det regn o rusk!!!! Vad har jag gjort dig!? xS

Så, nu har jag lugnat ner mig lite.. Resan hem igår gick bra, men var lång. Först färjan från bornholm till ystad och sedan lång bilresa hem. Körde faktiskt tre timmar i sträck på hemresan. Stolt* Men det kändes i kroppen sen må jag säga!

Resan har varit helt okej, men det är extremt skönt o va hemma!
Resan var lyckad av flera olika anledningar. Inte bara för att jag har fått se mysig städer, stränder m.m. Utan även för att jag känner mig starkare. Behövde verkligen semester. Mitt självförtroende är bättre. Det är konstigt, jag blir alltid sån på sommaren.. Menmen det e la bra antar jag^^ Nån som känner igen sig? Erkänn vågar man ta för sig mer på sommaren? Det gör jag!

Senare idag ska vi till farmor o farfar, för våra finska släktingar har kommit dit nu:) Lite nervös inför att träffa dom faktiskt, va ju två år sen nu..

Puss/N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Svar: Nej det är jag inte! Skyddar man sig dåligt får man ta "konsekvenserna" av det. Dessutom vet jag ett flertal väldigt unga mammor, 14-15 år som inte ångrar sig det minsta. Och vad är det egentligen man missar av livet?

2008-07-06 @ 17:39:17
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Cicci

Svar: Nja, karriär och utbildning skulle jag ju inte påstå att man missar. Det är bara att börja där man slutade så att säga. Och karriären drabbas ju lika mycket när du än skaffar barnet, så varför inte göra det innan du har en karriär? ^^ Efter är ju ett lite sämre alternativ...

2008-07-06 @ 22:48:14
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0