skryt skryt skryt

Jag måste bara skryta av mig lite ;D
För idag har jag o Malin varit jätteduktiga, impat oss själva. Vi började vandra hemifrån oss ... Ända ner till Partille centrum o sen till triumfglass! Fatta hur långt det är. Vad kan det ha tagit? 1,5 timme kanske, och då gick vi fort.
Det hade vi aldrig gjort förut, så de e nåt o va stolta över ^^ Då förtjänar man faktiskt glass i massor.
En vandring med många intressanta o mer ytliga diskussioner. Och så mina klagomål såklart.. x/ Malin ringde nästan efter ambulans där ett tag. (typ iaf). Vet inte vad som hände, fick ont i hjärtat (kändes inte som håll) o sen kunde ja inte röra armarna för dom värkte som tusan. Haha, förlåt, ja e klen. Men de va trevligt :)

Imon ska vi ut me båten o kommer hem på fredag nån gång. O det kommer nog bli riktigt bra, för min fille ska me :D<3
I'll be back.
Puss/Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0