Sex and the city!

Ett tag sedan... 

Om jag börjar från i fredags, jag jobbade hela dan, från 8:00 till 16:00 på telegrambyrån. Jag fick gå lite tidigare ifrån jobbet eftersom jag skulle möta upp Stina och Maja på stan. Jag skyndade mig hem duschade, sminkade mig på väg till bussen och glömde att låsa dörren... Hann ju inte springa tillbaka, för då skulle jag missat bussen osv. så jag fick lite generat ringa till mina grannar och fråga om dem möjligtvis skulle kunna låsa dörren. 
Jag träffade Maja och Stina på Condeco och där passade vi på att fika lite innan vi skulle vidare till Slottskogsvallen för att se Winnerbäck. När vi kom till Slottskogsvallen var det redan tusentals med människor där, vi slog oss ner på gräset och väntade på att klockan skulle slå 21:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0