Nu börjar livet

Det har inte varit någon vidare sommar för mig i år.. Jag har verkligen inte gjort något riktigt kul. Ni vet, något speciellt värt att minnas. Och halva sommarlovet har gått, om inte mer än så!
Det känns såå bra nu, när jag får en vecka hemma! Inget jobb, ingen resa. Bara kunna vara hemma o träffa alla kompisar som jag inte träffat på över en månad nu:( Saknar folk. Tack o lov för o va hemma.

Det har varit en bra helg iaf. Gårdagen me Fille var inte helt fel. Har kommit fram till att vi nog är ett lite udda par, eftersom vi e sjuka båda två^^ Jag menar: "bryta sig in" på ett dagis för o gunga, o sen cykla till en bensinmack för o äta glass? Ja, ni förstår..

Idag blev de jobb. Fick tjata extremt mkt på mig själv o sparka mig i baken för o vara social. Men det är jag glad för att jag gjorde, det lönade sig :) Fick många goa skratt pga det.
O kära lilla Rika som jag inte träffat på många ÅR! Okej, tre veckor. Vi kom på att det faktiskt kan va riktigt kul o spela sällskapsspel o rekomenderar folk till o göra det oftare ;) 

Puss/N 
PS. Sandra o Edit, vart tusan är ni!?
DS.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sällskapsspel äger totalt! ^^

2008-07-14 @ 09:52:27
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Här är jag igen! ;P

2008-07-16 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0