Jag lever o är lycklig

Hej!
Jag känner mig för första gången på länge lycklig. Vad det ordet nu egentligen innebär. Men är iaf glad :D
Hoppas det finns fler här som känner så nu denna sommartid^^
Jag har haft en underbar vecka. <3 Varför? Jo, för att äntligen har jag fått göra det jag vill, inte det jag måste.

Igår träffade jag Jennie :D Underbart. Så länge sen nu! Hon har ju vart ute o rest o blivit brun o så ;)
Vi fikade först på Café Vasa och drog sedan runt halva staden. Motion fick man iaf..Det e bra! Gick bort till svenska mässan för o kolla på alla "smarta" ungdomar som stod o köade för o komma in på Gothia disco. Haha, ORKA säger vi.
Gjorde sedan ett impulsköp/handling. Bio (igen!). Stack till Biopalatset o köpte biljetter till Mamma Mia 21.00. Den var så himla grymt underbart bra, må jag säga! Ett hett tips. Det finns inte så mycket annat som gör mig mer glad än o se en helgo kompis skratta. Blev enna lycklig när hon skrattade högst av alla inne i biosalongen. haha sötnöt<3

        
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, det gör jag typ alltid ^^



Dessutom var det ju roligt :D

2008-07-20 @ 22:09:46
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0