Humor, men lite väl mkt onödigt sex..

Tjaa!
Kom väldigt nyss hem från staden. Fråga inte vrf jag satte mig vid datorn kl 00.20.. Var väl inte trött precis och hade lust o blogga lite :) Vaknade ju ändå kvart i 12 i morse.
Har haft en helnice kväll me Edit. Lycka o se henne igen. Tack för ikväll<3
Först fika på ett ställe jag tycker är väldigt mysigt iaf. Sen BIO. Nu fick vi äntligen se filmen vi längtat efter och som vi var lite efter med o se.. Sex and the city. Den var precis som de flesta säger: Riktigt bra. Som titeln till detta blogginlägg säger, så var det, kom vi fram till. Jag gillar verkligen när man sitter i en stor gemenskap sådär o alla skrattar åt något samtidigt. Och flera goa skratt blev det. Go stämning helt enkelt :) 4 av 5 poäng.

Men shiet vad folk det var på bussen! Klart, eftersom det är Gothia cup. Hela fotbollslag och ungdomar som vart på discot, skulle hem samtidigt som lilla jag. Fick stå upp hela vägen (så klart). Usch det finns inget värre än fulla gubbar säger jag ba.. Stod precis bredvid 4 tyska sådana. Jag kan inte hjälpa det, jag blir så fruktansvärt rädd nuförtiden. Jag menar, har kunnat åka hem sent förr, men nu går de inte utan o va så himla orolig. Att ha en full tysk gubbe på 40+ som kollar på en från topp till tå hela resan hem gör det inte bättre. Jag vill av av av Nu. Va e de här för idiotisk värld vi lever i? Ska jag som tjej, ska alla tjejer behöva känna så här så fort de går ut? Yuck.

Så nu måste jag va klar för o hinna före Edit som tydligen oxå bloggar just NU xD
Puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0