Hemma!

Hej igen!

Nu är jag hemma i Sverige, hade jag fått hade jag stannat kvar i Vietnam, jag älskar det så! Men har i alla fall tur med vädret hemma, det är ju sol! Så visst gillar jag Sverige också.

Kom hem i måndags och nu har jag börjat återställa mig lite, för det är ju så stor tidsskillnad mellan Sverige och Vietnam, så när det är eftermiddag här är det natt i Vietnam. Det har hänt så otroligt mycket i Vietnam och det har varit en upplevelse som varar livet ut :)
Jag lägger upp lite bilder för det är svårt att förklara hur underbart det var där!

  Snorkling
 Relaxing
 här görs min balklänning
 Besök i tempel ;P
 Puss /E


Kommentarer
Postat av: Natta

Jättehärliga bilder!! Ser underbart ut :) <3

2008-07-06 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0