Hemligheter? Inga. Naaa

Jag överlevde! Krockade inte ens!
Körde manuellt för andra gången i mitt liv nyss. Det gick faktiskt riktigt bra och pappa var en mycket bättre lärare än vad jag trott. Fastän vi båda var trötta, så blev det inget gräl, Jeey :D

Dagen blev lyckad tillslut :) Edit sov ju så himla länge, så dom kom hem till mig först vid tre-tiden. Då stack vi ner och badade, men vi har ingen tur med sådant denna veckan. Även idag började det åska o regna precis när vi kommit upp från vattnet. Suck* Bara att dra sig hemmåt snabbt i regnet då.. Det blev ändå riktigt mys, satt ute på pappas altan under tak pratade, drack islatte o spelade kort. :) Jag tycker iaf att det e ganska mysigt o höra åskan o regnet utanför så. Fast kan väl erkänna att jag blir lite rädd när det är som värst och precis över en ;) Första dagen tsm denna sommaren, sjukt mina vänner. (den repliken snor jag just nu från en kär vän).

Ska la sova snart. Eller nej, e inte så trött. Hörs imon!
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det måste vara ett sjukt efter mina vänner om det ska va helt rätt ;D :



Sjukt mina vänner, sjukt.



Saknar dig <3

2008-07-30 @ 17:36:06
URL: http://jenniebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0