Gaaaaaaaah , hjälp :S

Ahhhhhhhhh ja döööör. (uttryck snott från Lottie)
Men seriöst ja e helt uppspelt....!!! gaah. Måste ba få skriva av mig lite. whaa.
Shiet va har ja gjort !? XD Asså egentligen e de dumt att ja skriver det här Här, eftersom ni får inget veta! Men jag känner att jag måste. Glädje, rädsla, lättnad, förskräckt, minnen. Hoppas nån go vän ställer upp, de här.. Ja ÄGER:D
Okej överdrivet. Va tusan snackar ja om? Förlåt att jag tog lite av din dyrbara tid med mitt babbel! Du behövde faktiskt inte läsa just det här inlägget ;)
AAAAAAH.
/Natta. MAha

Kommentarer
Postat av: Erika

Ehh.. Natta? vad har du nu hittat på för nått? :P

2008-08-01 @ 09:33:12
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0