Från grannlandet ;)

Tjena alla glada människor! Wow, jag kan skriva ä! Äger.
Sitter hos grannen och skriver på datorn. Fast våra grannar är ett bibliotek, men ändå :)
Vi bor i ett ganska mysko hus, tror att det är en gammal skola från början av 1800-talet. Ser lite scary ut, men inuti är det värsta modernt. Vädret är tydligen inte lika fint här som där hemma, fuck* Det suger. Ville ju att det skulle bli skadeglädje från mitt håll, inte tvärtom ;( Fast vi har ändå sol och blå himmel! Det e gött. Saknar bara lite värme idag.. Imon säger dansk tv att det ska bli varmare, så hoppas på strandväder. Vi var nere vid Dueodde-strand (eller hur de nu stavas) i söndags iaf. Jættehærligt! Dansk stavning.. Hærlig vit sandstrand som va huur lång som helst! Intee så himla kallt i vattnet heller :) Men har inte badat än, får se sen.

Det finns en massa fina små byar här som vi har checkat in. Jag älskar små gulliga butiker som finns överallt!
Idag har vi dock varit på en fiasko-marknad. Det fanns iaf en spågumma som ba tog 450 danska kr för en timmes handläsning xD (tror ja skippar det..) Men vi har æven kollat in huvudstaden och ska snart iväg o spela minigolf :) Typiskt danskt tkr jag.. Vad är inte mer danskt om winerbröd!? Hittade ett helmys café idag, där vi satt o myste i solen :)

Hur har folket det där hemma? Saknar er!<3 (fastän det är bra här)
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag saknar dej! <3

2008-07-01 @ 19:37:52
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0