Från grannlandet (igen) :D

Tjenare tjenare glada gbg:are o flera svennar!
Nu har værmen kommit æven till Bornholm och livet leker! Det blev en heldag på den helt underbara stranden igår. Det ser enna ut som om man är i ett helt annat land än lilla danmark. Jag o mamma satt i sanddynorna o blickade ut över havet med segelbåtar och två galningar som badadde. (Mina systrar). Jag nøjde mig med att bada føtterna. Varfør bada om det e sviinkallt i vattnet?! Neh..

Idag har vi varit på ett slags vatten/nøjes/djur park. Den va helt okej, framførallt väldigt fin!
Det e ganska få svenskar här egentligen.. De flesta e ju danskar, men sen e de flest tyskar. Osså nåra norrmän :D Maha.

Bara två dagar till.. Imon blire nog stranden igen, hoppas de iaf :)
Ha de gøtt!
Puss/N

Kommentarer
Postat av: Edit

Åh, härligt det låter! <33

2008-07-03 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0