fobi för det mesta

Ojoj, nu blandar man ihop dagarna hej vilt. Glömmer när man gjort vad och vilken dag det är. Men det är ju sommarlov:)
Min kära vän Lottie kom o hälsade på mig i min ödeby idag. Det var riktigt kul, speciellt eftersom hon aldrig varit här förut :) Hon tyckte det var ett fint område. Upprepade de många ggr.. Jaja.
Vi har solat o badat hela dagen lång o hon fick mig att trotsa min vattenfobi ganska regält. Men lite skraj (vettskrämd) var jag emellanåt. "Gu va fånig du e. Osså smittar du av dig på mig". Ja men, det är en sak ni ska veta om mig gott folk: Jag är rätt fånig. *stolt sådan*

Sen senare träffade jag älskling. Gick en promenad o träffade Erika o Cicci. Najs :) Traska me dom oxå. Inte sett Cicci på hela sommaren.. hum -.-

Puss o hej  /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0