3:e världskriget

Jag fäller en tår, men smärtan den består.
Snälla ge mig ett ärligt svar: får man bara va lycklig i några dar?


Tredje världskriget? Så kan det gå om man e skilsmässobarn. Oftast e det väl ingen fara och allt flyter på hyfsat bra.
Men såna dagar som idag, får mig att undra varför människor överhuvudtaget skaffar barn. Jag menar, då får man väl för fan ta sitt ansvar. Har man barn med någon som man inte längre vill leva med, måste man väl iaf kunna snacka med varandra på ett hyfsat normalt sätt. Jag talar nog för ganska många när jag säger det här. Ofta bråkar föräldrarna med varandra via barnen. Så okänsligt och egoistiskt egentligen! Landets föräldrar, väx upp och öppna ögonen för verkligheten! Vet att många har det så här och det e ju enna himlans jobbigt.
Hos mig e det idag som tredje världskriget, o allt tjafs ska gå via mig? Skrika på mig, när det e dom det handlar om. Gaah.. Kanske borde man inte bli förälder alls i framtiden.

/N

Kommentarer
Postat av: Erika

Sådär har jag aaaldrig känt... (NOT!)

Visste du att 50% av alla som gifter sig skiljer sig igen... skrämande??!

2008-07-22 @ 20:57:51
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0