Love will remain

Things they will change, but I know that my love for you will remain. Sometimes it hurts, but I'm sure. My love will remain.
Ur en låt av Renegade Five.

Tror ni att det kan vara så? Kan kärleken vara för evigt? Kanske var det så förr, men alltmer sällan nuförtiden. Varför?
Jag, precis som många andra, hoppas på att det finns någon mr Right där ute. Kanske har vi unga tjejer för bråttom.. Tänk hur många år vi har framför oss egentligen. Varför sådan brådska att hitta den att dela resten av livet med?

Jag sa till mina vänner igår att jag inte ska ha något mer förhållande förän jag hittat den "rätta". Dom bara skrattade åt mig, som "visst! du" Det ligger väl nåt i det.. Men jag har fått nog av lögner o att må dåligt av sådant som inte håller. Kanske därför jag längtar efter mr..  

Jaja.. Godnatt! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0