Snacksam chaffis

Hej alla underbara läsare! Undrar vilka ni är nuförtiden.. Är inte så insatt längre:P

Tyckte att jag gick i tid till bussen efter träningen. Såg efter halva vägen att bussen kom åkandes. Fan oxå, tänkte jag och började springa allt vad jag hade. Kom fram, flåsade. Kondition? Busschauffören skrattade åt mig, sa: Heej! :D Sprang du? Jag: Hej..Ja. Han: Jag såg dig springa va, jag ba nej vafan ba. Jag hade ju väntat på dig. Du hade inte behövt springa va. De e jag som e tidig va. jag ba vafan va. osv... SNÄLLA NÅN. I get it! Gör det bara mer pinsamt..

Jennies julföreställning vi var och såg igår var riktigt bra! Kul att äntligen få se henne agera :) Lite intressant att se henne som Bob trasa :P .. Hot. (Får jag säga Not?)

Jag och Edit skulle ju julshoppa efter det, men alla affärer stänger ju så tidigt.. Kändes mer som att det var dax att åka hem o sova efter teatern, eftersom det var mörkt vid halv 4. Va e de här? Sånt orkar vi inte. Men jag hittade iaf en liten julklapp till pappa. Edit hittade inget alls stackarn. Kämpa på!

Idag var en såkallad "vanlig söndag" för mig. 1. Jobb. 2. Dans. 1=tråkigt,seeegt,ensamt, tyck synd om mig(A).
2=Ganska tråkigt idag. Tränaren la till fuula steg i chachan och jag var inte på humör alls. pga en viss person.

Gonatt puss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0