Det är DU som är rolig!

God morgon, people! :)

Här sitter jag och funderar på en massa saker. Tillexempel på vilka som betyder något...och vilka som inte gör det. Inte särskilt djupsinniga tankar, men whatever. Thoughts are thoughts. 
Tänk att det bara är drygt två dagar kvar på detta året. Därför, nu när jag erkänt detta för mig själv, så tänkte jag kora lite Bästa saker under år 2008! - Enligt mig själv då alltså.

2008:

Bästa...
bok jag läst: Twilight
film jag sett: Hmm, svårt...det får nog bli...Twilight igen..och Australia
minne: Mallorca och Falkenberg med Anna
shoppingrunda: Stockholm
låt jag hört: Såå otroligt många...men en av dem får bli Top of the World..behöver jag ens nämna vilken artist?

Knäppaste...
sak jag sagt: Att talibanerna kommer från Thailand
foto jag varit med på: Måste vara det från Falkenberg när jag står på stranden med bh:n över badhanduken
skrattattacken: När jag skrattade och hickade om vartannat, samt låg och vred mig av hysteri i min systers rum
smeknamn jag blivit kallad: Cookie...det namnet lär definitivt hänga med länge
sak jag varit med om: Oooj, det går inte att välja bara en...jag är med om knäppa saker hela tiden. Och jaa, jag vet...hälften av gångerna så är det jag som är med och skapar dessa knäppa saker! Men en knäpp sak som jag nyligen varit med om var när jag och syrran (den minsta av dem) hade thai-boxning i hallen...haa-jaa!

Har du varit med om något riktigt roligt eller knäppt i år? Berätta i så fall..och du blir garanterat festens höjdare med dina fantastiska historier. So what om det är dig alla skrattar åt...det är ju dig alla skrattar åt! Det är du som är rolig!
Detta är min taktik i alla fall! Ett gott skratt förlänger livet! :)

Hoppas att ni har haft ett lika bra år som jag!
Happy New Year!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0