Tha lösa tandklubben

Hejsan! ;)

Sitter i skolan och har precis hämtat en massa fakta om julen. Ännu ett verk av lärarna så att vi ska ha något att göra de sista dagarna. Jaja, snart är det i alla fall helg. Då väntar en shoppingrunda med Ollie på lördag. Måste verkligen hinna köpa alla julklappar innan den stora stressen sätts igång. Va?! Har den redan börjat? Oops...

På söndag blir det adventsfika hemma hos mig. E och N ska förhoppningsvis få träffa A (Anna) då! ;) Måste hitta någon bra film att se oxå! ;D

Glömde att säga det, men igår fick jag räls i underkäken. :O I februari är det hela munnen som gäller, alltså då får jag där uppe också. Tandställningsterror! You are now welcome to join tha lösa tandklubben. Mejla mig på www.losatandklubben.se ;-O Om det är jobbigt? Mjaee...lite kanske. Men jag kan åtminstone skämta om det, och då är det ju inte så farligt. Men vad skulle ni säga om att ha ett stycke metall i munnen? Jaja, det gör i varje fall inte ont, men det känns ju att tänderna håller på att flytta på sig. Jag kunde knappt bita i en banan idag, och imorse fick mamma skära mackan i småbitar för att jag skulle kunna äta den. Men inte gnäller jag, nepp, tänker bara på hur fina tänder jag kommer att få sen. Hoppas jag!)

Har ni sett att bloggen är lite förändrad? Det blir kanske för somrigt, det är ju i alla fall jul snart! Men någon dag får vi ta oss en stund och fixa till sidan, med våra nyvunna erfarenheter i webbdesign! ;) Haha...

Puss och kram...julegran (hihi..sorry att jag tog ditt uttryck, A. You are so smart!)

// S

Kommentarer
Postat av: A

Haha, du e kul du, det e helt ok att du lånade mitt uttryck! ;)

Oh, låter lite jobbigt att inte kunna äta, men jag vet att du kommer att fixa det här gumman! Var det obehagligt att sätta in rälsen?

Bloggen e sommrig, men fin! Haha Du e min favorittjej, så ha det bra och tugga lugnt!

2008-12-11 @ 15:26:43
Postat av: olli

åh, måste också hinna köpa massa på lördag :)

2008-12-11 @ 15:35:05
Postat av: B-lindaaaaaa you knowww

Ohgod. jag skaa ju också få tandställning!! har dragit ut tänder i underkäken... GÖR SÅÅÅÅÅ ONT!! :(

2008-12-12 @ 11:59:52
URL: http://belindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0