"Tafsade du på mig?" Nej.. "Du får gärna gö det asså;)"

Hej o gonatt!
Nej, så kort kan inlägget inte bli...

Har nyss varit i stan o fikat med Jennie och Edit (två av världens finaste människor om jag får säga det själv). Satte oss på Franks och myste i.. Jag vet inte hur länge, men ett bra tag. Bytte julklappar ^^ Jennie du e söt <3 Fin bild som ska få hedersplats här hemma! Och julklappen till Jennie får ni ett litet smakprov av i rubriken! Om ni undrar..

Igår var vi på Liseberg som sagt. Väldigt mysigt det med. Sen bytte ju även vi julklappar^^ Nice.
Blev lite tagen när Sandra sa att vi inte skulle ses igen förän efter jul, fick lite tårar i ögonen och ville inte släppa henne när hon skulle gå. Haha insåg ju sen att det bara var nägra få dagar kvar till självaste julafton. Så hoppas jag överlever ;)

Nu borde jag sova.. Ska ju jobba som vanligt imon. På fjärde advent! E la inte såå kul.
Puss alla / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0