Smink på killar?

Tjenare!
Här sitter jag och har precis ätit lite youghurt med flingor o russin <3 mitt i natten. Om det är intressant :D
Har tillbringat dagen i staden med Edit. Vi kollade rean, vilket halva resten av Göteborg också gjorde. Det fanns dock inte mycket o ha.. Fula kläder nuförtiden! Men det är väl därför dom e på rea..
Skulle iaf köpa lite nytt smink och frågade om hjälp på make up store. Kanske var dumt.. Jag ska inte va sån, men det var en kille och han hade ett 5 cm tjockt lager foundation och gult runt ögonen. Jag och Edit såg nog rätt så dumrädda ut för honom.. Frågade en tjej sen. Hehe (A)

Nu borde jag väl sova. Har blivit alldeles för sent de senaste dagarna.
 
Puss o kram /N      Jag borde börja skriva Kram istället.. Kan ju misstolkas.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag fattar inte vad folk har för problem med att killar sminkar sig? Dom måste få ha lika stor rätt att fixa sitt utseende som tjejer har...

Det skulle vara skitballt om fler killar började sminka sig ju. ^^

2008-12-29 @ 09:36:33
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nej, för mycket smink är ju aldrig fint, varken på tjejer eller killar.

2008-12-29 @ 12:08:15
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: S

Jag hade oxå gärna hängt på!;P

2008-12-29 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0