Samba på ett museum?!

Sjukt hörrni. Sjukt.
Satt och redigerade mitt radioprogram i skolan, då läraren Malin ringde Edit på hennes mobil. Edit ska hjälpa till på kulturmuséet imon eftersom det är mänskliga rättigheternas dag. Då ska hon prata lite :)
Men det sjuka var att Malin då även ville prata med mig. Nej, jag vill inte hjälpa till o snacka. Jag kan inget sånt! tänkte jag. Men nene. Istället sa hon: Har du lust att ställa upp och dansa Samba imon? Jag: Hahahaha Vaah? ska jag dansa!? Där?? haha.
Det var visst inget skämt. :S ........

Så jag o Raphael har på bara en timme satt ihop ett Samba program (i bildsalen). Folk tittade lite konstigt på oss när dom gick förbi utanför.. Undrar varför..
Jösses. Malin säger att det är la inget svårt, gör bara lite såhär! Och så dansar hon salsa grundsteg xD Hon fattar inte vilken tuffff uppgift hon gett oss! Estetarna ska spela trummor som vi ska dansa till. Är antagligen Fel Takt och För litet golv. Jag skakar typ ju. Vet inte om jag vill det här.. My god. Vad ska jag ha på mig?

Nä, nu får matteboken tas fram.
Puss/ N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha, stackare.

Du borde inte dansa med Raphael, utan med mig istället!!



Jag har ju det rätta gunget xD

2008-12-09 @ 21:40:19
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: beliiindddaaaaaaa is in tha house!

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!





de kommer gåå asssssssss bra! :D

2008-12-10 @ 07:08:05
URL: http://belindha.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha tack, men det gick åt helvete. Det värsta ja nånsin gjort. :S

2008-12-11 @ 14:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0