Minnesförlust?

God Jul!
Haft en bra jul allihopa? Det har jag :)
Mådde dock lite konstigt på självaste julafton.. Var som om jag hade minnesförlust. Kunde absolut inte minnas att min syster för bara nån vecka sedan varit i Kiruna, visste inte ens längre att det låg i Sverige. Mindes ej att jag var i stan dagen innan, när jag träffade folk senast, vilka vissa var, vad jag brukar göra osv. Såna vardagsgrejer. Skitläskigt! Syrran ville skicka mig till sjukan.. Tror det är för mycket tankar i mitt huvud just nu så hela skiten blev pannkaka eller nåt..
Men annars va det bra x) Idag firade vi jul med mamma och den sidan av släkten :) Mys!

Har insett att jag inte gillar julen så mycket längre. Träffas för att ge varandra dyra prylar en gång om året. Varför? Egentligen. Jag vill isf hellre ge något till de som faktiskt behöver det. Vaddå, låter jag som en heroe wannabe? Men det är ju sant..

Nu ska jag sova! Pussokram/ N

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker inte heller om julen särskilt mkt.. Min höjdpunkt var när jag hjälpte till i kyrkan, då känner man att man gör nått bra ^^

2008-12-27 @ 23:11:40
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Bra Natta, du har förstått vad julen handlar om. ;>

2008-12-28 @ 21:49:56
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0